Perusteilla sapattiryhmä!
- pk- seudulle
- wicca- henkinen
- vietetään 4- 8 sapattia vuodessa
- eri- ikäisille, erityisesti perheellisille
Lisäinfoa foorumin wicca- osiossa. Yhteys- ja lisätiedot m.rvax(at)yahoo.com tai yksityisviestillä.
Sapattiryhmä pk- seutu
Moderator: pomo
Re: Sapattiryhmä pk- seutu
Ylläolevan viestin allekirjoittaja löytyy tänään kello 18 jälkeen PV:n stadimiitistä, jos on halua saada lisätietoa asiasta kasvotusten.
-
- Maailmankatsomus: Suomenuskoinen noita, shamanismi, wicca
Hieno idea! 

No niin, edistymistä on tapahtunut!
Edelleen saa kuitenkin laittaa yhteydenottoja tulemaan, ihan rohkeasti vaan, nuoret ja vanhat pakanat, perheelliset ja perheettömät.
Mainittakoon, että tulevan ryhmän ei ole pakko pidättäytyä pohjaamaan W/wiccaan, vaan toimintaa voidaan suunnitella yhdessä vastaamaan osanottajien näkemyksiä ja toiveita- jollakin rajanvedolla tietysti.
t. Minea
Edelleen saa kuitenkin laittaa yhteydenottoja tulemaan, ihan rohkeasti vaan, nuoret ja vanhat pakanat, perheelliset ja perheettömät.
Mainittakoon, että tulevan ryhmän ei ole pakko pidättäytyä pohjaamaan W/wiccaan, vaan toimintaa voidaan suunnitella yhdessä vastaamaan osanottajien näkemyksiä ja toiveita- jollakin rajanvedolla tietysti.
t. Minea
Pikkuinen miitti pikaisella varoajalla!
Sapattiryhmäilystä kiinnostuneet voivat huomenna la 27.2. tulla töllistelemään allekirjoittanutta Itäkeskukseen kauppakeskus Itikseen klo 15. Tapaamispaikkana on Café Faster, joka sijaitsee Itiksen ykköskerroksessa. En ole ko. kahvilassa itse käynyt, mutta tarjonta näytti sivustollaan ihqulta.
Olen itse paikalla ainakin klo 15- 16.
t. Minea
Sapattiryhmäilystä kiinnostuneet voivat huomenna la 27.2. tulla töllistelemään allekirjoittanutta Itäkeskukseen kauppakeskus Itikseen klo 15. Tapaamispaikkana on Café Faster, joka sijaitsee Itiksen ykköskerroksessa. En ole ko. kahvilassa itse käynyt, mutta tarjonta näytti sivustollaan ihqulta.
Olen itse paikalla ainakin klo 15- 16.
t. Minea
No niin, homma on tullut päätökseen ja on aika lopetella tämä ketju. Kiitos yhteydenotoista, toivottavasti jokainen etsiskelijä löytää itselleen sopivan ryhmän ajan kuluessa.
t. Minea
P. S. Modet voivat poistaa tämän viestiketjun. Tai saapa tuo tässäkin oleskella.
t. Minea
P. S. Modet voivat poistaa tämän viestiketjun. Tai saapa tuo tässäkin oleskella.